Konferencja
EZAP©2022: Elektronizacja Zamówień Publicznych
21.06.2022
Warszawa , Golden Floor Plaza
Konferencja adresowana do pracowników działów zamówień publicznych (zamawiających i wykonawców), kontrolujących, konsultantów i trenerów.
O KONFERENCJI
ELEKTRONIZACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH TRWA OD KILKU LAT ALE CAŁY CZAS STAWIA PRZED NAMI POTĘŻNE WYZWANIA
Zapraszamy na pierwszą tak kompleksową konferencję poświęconą elektronicznym zamówieniom publicznym.
Główny temat konferencji to:
Aktualne wyzwania elektronizacji zamówień publicznych 2022
Co nas czeka w przyszłości?
W roku 2021 ostatecznie pożegnaliśmy się z papierem, ręcznym podpisem i pieczątką.
Celem spotkania jest przegląd problemów związanych z implementacją elektronicznej komunikacji między zamawiającym a wykonawcami w toku udzielania zamówienia oraz ocena tych problemów i możliwości rozwiązań z punktu widzenia różnych interesariuszy rynku zamówień publicznych.
Do wystąpień w trakcie konferencji zaprosiliśmy wielu specjalistów, praktyków, zarówno z zakresu prawa jak i technologii stosowanych w procesach komunikacji elektronicznej w zamówieniach publicznych.
Do udziału w konferencji zapraszamy:
♦ kierujących i pracowników działów zamówień publicznych
♦ trenerów, ekspertów i konsultantów zamówień publicznych
♦ przedstawicieli wykonawców ubiegających się o zamówienia
♦ kierowników wszystkich jednostek sektora finansów publicznych oraz firm sektorowych
♦ pracownków kontroli zamówień
Zapraszamy także przedstawicieli Urzędu Zamówień Publicznych, Ministerstwa Cyfryzacji, Ministerstwa Finansów oraz wykonawcy nowej platformy UZP e-zamówienia.
Formy udziału w Konferencji: na żywo i online
Konferencja będzie prowadzona w układzie hybrydowym – na żywo ograniczona liczba słuchaczy w Centrum GOLDEN FLOOR ok. 60 osób.
Dostęp online dla zarejestrowanych uczestników. Każdy otrzymuje własny dostęp. Konferencja będzie nagrana a nagrania będą udostępnione na zasadach opisanych w formularzu zgłoszeniowym.
Program ramowy konferencji
rejestracja uczestników od: 08:30
początek- powitanie: 09:30
1. Platforma eZamówienia UZP – stan realizacji, możliwości integracji z platformami komercyjnymi i innymi systemami
→ UZP
2. Przegląd orzecznictwa KIO w obszarze elektronizacji zamówień publicznych
→ mec. ANDRZELA GAWROŃSKA BARAN, była Wiceprezes UZP
3. Walidacja a weryfikacja podpisów elektronicznych – problemy interpretacyjne, podpisy zagraniczne
→ POLSKA IZBA INFORMATYKI I TELEKOMUNIKACJI
4. Archiwizacja dokumentów elektronicznych
→ ASSECO DS
5. Archiwizacja a przechowywanie dokumentów elektronicznych – dostępne rozwiązania
→ MAREK KOMOROWSKI, OSKZP, UM GDAŃSK
6. Znacznik czasu i konserwacja podpisów elektronicznych – obowiązkowa czy fakultatywna
→ CERTUM
7. Elektroniczny rejestr umów
→ MINISTERSTO FINANSÓW / mec. MAŁGORZATA GOŁYŃSKA – MINKIEWIECZ, OSKZP
8. Elektroniczne gwarancje wadialne – granice zaufania
→ JACEK JERKA, OSKZP, prawnik, były członek Rady Zamówień Publicznych przy Prezesie UZP
9. Elektromobilność – przepisy które mogą sparaliżować zamawiających
→ GRZEGORZ SOLUCH, OSKZP, prawnik, Naczelnik Wydziału Zamówień w JST, trener
10. Nowe rozwiązania – głosy użytkowników platform
Zakończenie ok. 16:00
W trakcie konferencji przerwy kawowe i lunch dla uczestników w Golden Floor
Organizacja (lokalizacja)
Miejsce Konferencji: Centrum Konferencyjne GOLDEN FLOOR PLAZA w Warszawie, al. Jerozolimskie 123A
800m od Dworca Centralnego.
Lokalizacja w pobliżu głównych dróg i węzłów komunikacyjnych Warszawy stwarza możliwość łatwego dojazdu zarówno samochodem, autobusami jak i pociągami WKD, SKM, PKP.
Dostępny parking podziemny.
Początek rejestracji uczestników: 09:00
Początek konferencji (powitanie gości): 09:30
Więcej informacji o GOLDEN FLOOR w pliku PDF do pobrania
Dostęp online – link do platformy zostanie przesłany mailem we wtorek 21 czerwca rano dla uczestników zarejestrowanych na tę formę udziału.