EZAP©.2020: Elektronizacja Zamówień Publicznych

Konferencja

EZAP©.2020: Elektronizacja Zamówień Publicznych

22.04.2020

Warszawa

Konferencja adresowana do pracowników działów zamówień publicznych (zamawiających i wykonawców), kontrolujących, konsultantów i trenerów.

O KONFERENCJI – PRZEŁOŻONA!

 

ELEKTRONIZACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH TO NAJWIĘKSZE WYZWANIE DLA ZAMAWIAJĄCYCH I WYKONAWCÓW OD WIELU LAT

Zapraszamy na pierwszą tak kompleksową konferencję poświęconą wyłącznie elektronicznym zamówieniom publicznym.

Główny temat konferencji to:

Aktualny stan elektronizacji zamówień publicznych 2020,
zmiany  zawarte w nowym prawie zamówień publicznych 2021.

Wchodzimy w ostatni rok przed całkowitym i obowiązkowym  zelektronizowaniem komunikacji w zamówieniach publicznych.
Od roku 2021 ostatecznie pożegnamy się z papierem, ręcznym podpisem i pieczątką.

Część wykonawców i zamawiających już stosuje te elektroniczne narzędzia na co dzień od roku 2018, niektórzy jako centralni zamawiający  nawet od 2017. 
Celem spotkania jest przegląd problemów związanych z implementacją elektronicznej komunikacji między zamawiającym a wykonawcami w toku udzielania zamówienia  oraz  ocena tych problemów i możliwości rozwiązań  z punktu widzenia różnych interesariuszy rynku zamówień publicznych.
Spojrzymy także w nowe regulacje prawne.

Do wystąpień w trakcie konferencji zaprosiliśmy wielu specjalistów, praktyków, zarówno z zakresu prawa jak i technologii stosowanych w procesach komunikacji elektronicznej w zamówieniach publicznych.

Do udziału w konferencji  zapraszamy:

♦  kierujących i pracowników  działów zamówień publicznych

♦  trenerów, ekspertów  i konsultantów zamówień publicznych

♦  przedstawicieli wykonawców ubiegających się o zamówienia

♦  kierowników wszystkich jednostek sektora finansów publicznych oraz firm sektorowych

Zapraszamy także przedstawicieli Urzędu Zamówień Publicznych, Ministerstwa Cyfryzacji oraz wykonawcy nowej platformy UZP e-zamówienia.

Program ramowy konferencji

rejestracja uczestników od: 08:50

początek- powitanie: 09:50


1. Przegląd najczęstszych problemów wykonawców i zamawiających, niejasności ustawy, interpretacje

   →  AKADEMIA ZAMÓWIEŃ

2. Przegląd orzecznictwa KIO w obszarze elektronizacji zamówień publicznych

   →  SZUKIO

3. Interpretacja walidacji podpisów elektronicznych – trudne przypadki

   →  ASSECO DS/CERTUM

4. Dokumenty wadialne w postaci elektronicznej

   →  OSKZP/Bank

5. Nowe prawo zamówień 2021 – zmiany, ułatwienia, nowe bariery w komunikacji elektronicznej

   →  OSKZP

6. Prezentacja projektu platforma e-zamówienia UZP: realizacja, zasady współpracy z portalami komercyjnymi

   →  Wykonawca projektu/UZP

7. Nowe elektroniczne formy identyfikacji w zamówieniach publicznych:   podpis osobisty w dowodzie osobistym

   →  POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH

8. Podpis zaufany jako jedna z nowych form identyfikacji w PZP – wykorzystanie platformy ePUAP

   →  CENTRALNY OŚRODEK INFORMATYKI / MIN. CYFRYZACJI

9. Dyskusja panelowa

Zakończenie ok. 16:00

W trakcie konferencji przerwy kawowe i lunch

Organizacja (lokalizacja)

Miejsce Konferencji: Centrum Konferencyjne NIMBUS w Warszawie

CK NIMBUS położone jest w dynamicznie rozwijającym się kompleksie biurowców Equator Office w Warszawie, przy Alejach Jerozolimskich 98 w bardzo bliskim sąsiedztwie Placu Zawiszy.
Lokalizacja w pobliżu głównych dróg i węzłów komunikacyjnych Warszawy stwarza możliwość łatwego dojazdu zarówno samochodem, autobusami jak i pociągami WKD, SKM, PKP.

Sala położona jest na parterze budynku.

Parkowanie wzdłuż wewnętrznej ulicy zgodnie ze znakami.

Początek rejestracji uczestników: 08:50

Początek konferencji (powitanie gości): 09:50

WEŹ UDZIAŁ – KONFERENCJA PRZEŁOŻONA

Zapraszamy do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu!

Warunkiem uczestnictwa jest zapis poprzez formularz online (zielony przycisk).

Wprowadzenie danych uczestnika jest tylko rezerwacją miejsca zgodnie z aktualnym na stronie zapisu cennikiem.
Dopiero opłata rezerwacji  jest równoznaczna z gwarancją miejsca na konferencji.
Faktury VAT dla uczestników są wystawiane tylko po opłaceniu uczestnictwa, sama rezerwacja nie rodzi obowiązku zapłaty.

Wszelkie rabaty są podane na stronie rezerwacji, obowiązuje zasada: im wcześniejsza rezerwacja tym niższa cena.

W razie potrzeby, na dole strony oddajemy do dyspozycji formularz kontaktowy dedykowany konferencji.

Pliki do pobrania

Formularz kontaktowy

W sprawie tego szkolenia zapraszamy do kontaktu przez poniższy formularz